Äntligen!

Publicerat: 17 mars, 2011 i bloggen

Idag blev jag äntligen klar med hemtentan! Ni vet den där hemska the Handbook Journalism Studies som jag tjatat så in i helskotta om.
Jag är rätt säker på att jag inte klarar den utan komplettering, men huvudsaken är att den är inlämnad innan deadline.
Så nu ska jag ta en mental paus i ett par dagar! Sweet!

När jag skickade in tentan i förmiddags tog det inte många minuter innan tristessen infann sig.
Galet egentligen. Det där med plugg. Så fort man är klar med något blir det en skum tomhet och man blir sjukt uttråkad. Är ju så himla van att hela tiden ha något att stressa upp sig över.
Jag har en hel del att göra i skolan, men eftersom jag är i Uppsala har jag inget att läsa. Såå… Vad gör man då?

Jag städade, tvättade, putsade alla fönster och städade badrummet.
Jag har bläddrat igenom tre nummer av Elle, ätit, kollat på CSI och ätit igen!
Tv är tråkigt. Elle är trist. Sova?
Vi får väl se!

Over & Out

Lämna en kommentar